Friday, March 30, 2012

# I'm sick, mama!

huuu mr tunang kata debob muntah2..xnk makan xnk minum apatah lagi mahu memberakkan diri..aku mmg risau gila..sbb aku teringat late tuah (T T)..huuu..tuah ni kitten jalanan..sis aku amek then tuah ni asyik ngiow..cari mak dia kot..dgn matanya tertutup sbb byk taik mata..smpi jdk merah2 mata..sis aku beli ubat mata..then aku jg la dia..mungkin aku ni xbgus la jg tp itu yg semampunya..kerana aku ni bukan lah di kalangan wanita berkereta aku hanya hrpkan org bwkkan tp xda sape nk bwk..so tuah mati senyap pada awal subuh sbb xdpt rawatan...conclusionnya aku xnk debob alami mcm ni...baik debob ke debab ke atau kenit..

malam kelmarin tu aku paksa mr tunang crk klinik..nsb dia dah sedar sbb kes tuah..sebenarnya xda klinik bukak malam2..cuba lah nak gi satu tmpt utk pets kt jalan pekeliling..sbb dia 24 hours..yg paling terkejut kos rawatan kt situ kalo malam rm90 belum termasuk ubatan..kalo normal day rm50...mmg xlah!then kol member tny psl klinik kerajaan..dia ckp ada kt area cheras (ye ke?aisey aku lupa lak)

semalam pg2 dah bwk si debob yg miut tu g klinik gov...rmai jgk yg dah bwk 'anak' masing2..lg awal kot..tp xda la seramai yg kt hospital besaq..mr tunang plak xdpt nk temankan sbb ada hal jap..doc yg rawat debob nak check temperature debob..beliau amek termometer then jolok dlm bontot debob..(pelik plak..kalo kita mulut..hmm) debob pe lagi..ngiow la sbb sakit kot...(ntah2 geli sbb bontotnya disodom..hahaha) tp aku jdk sayu la sbb dia ngiow mcm anak kecik..haih baru anak kucing..belum anak manusia lg..cium2 dia jela xnk bg dia perasan 'benda' kt bontot dia tu..(xdpt nk shot scene tu)..then doc ckp dia demam..alahai debob cian dia ye..doc ckp kena asing dari kucing lain tkot jangkit..means mr tunang kena kuarantin kenit ngan debab..doc yg budiman tu bg dia mkn ubat cecair then paksa makan wetfood yg disyorkan..Ave Derm...si debob ni dah kne paksa makna tbe2 dia mkn dgn sendirinya..rasa lega sungguh..(perasaan jdk momi kucing ;p) tp then dia xnk dah...balik pun dia longlai then tido..dahla muka miut2 je..alahai..pastu aku terus g keja..ohh bosan..- -'


late Tuah (T . T)





No comments:

Labels

Angry (1) Anime (1) Annoying (6) Birthday (2) Cats (4) chilhood (1) Convocation (1) Country (1) disease (1) DIY (1) Drawing (2) Eid (1) Experiences (8) family (1) film (3) Food (2) Friendship (10) Grateful (2) Heartbroken (3) horror (1) Independence (2) Islam (5) Job (2) Life (16) Lone (4) love (14) Makan (2) Manga (1) martial arts (2) Memories (12) MJ (3) Money (1) Music (8) Passionate (7) Patriotisme (1) peace (3) Performing Art (9) Pets (3) Photography (2) poetry (7) Pressure (3) program tv (1) puppet (1) Ramadhan (1) Sad (4) soklan (1) Spiritual (5) Stress (1) theatre (9) Thinking (4) Wish (7) Worry (1) WWF (1)