Monday, March 26, 2012

# Miow

aku terpaksa memindahkan kucing istimewa aku, Kenit dari rumah ke rumah sewa yakni rumah aku lepas kahwin nnt..rumah tu sekarang mr. tunang duduk bersama adik lelaki dia (wat sementara waktu). kenapa pindah? ohhh sbb kucing jantan aku nak mengawan..dan boleh pulak dia terpikat dgn si kenit ni..huh!jgn harap ye!kenit tu ku sangka kanak2 rupanya dah anak dara..tp saiz dia mmg xboleh jamin anak2 dia cukup umur...aku penah lalui kot kucing aku baru remaja dah bunting..last2 janin tercicir xcukup umur..kaler pink..ngeriiiii!!Kenit ni aku adopt melalui Kucing Terbiar Anjing Jalanan community (KTAJ/SCRATCH)...kenit ni dulu patah rahang..mungkin dilanggar kot xsure..then ada insan yg mulia rescued..KTAJ ni sumbang dana dari segi medical fees..then aku plak digerakkan hati oleh Allah utk mengambil kenit...sekarang santek dan over ye...upsss dia mcm anak monyet sbb suka panjat..panjat mmg cepat la...kalah kera2 otai..rasa nk gugur jantung aku (**)...thanks to Sri (former foster)

okay sbb aku pindahkan ialah aku xnk kenit beranak sbb aku takot xlarat nak jg...xkn nk buang?memang xkan!cuma aku xneuter lagi sbb musykil ngan saiz bdn dia..(yela aku pk kanak2 lg)...tggu waktu je nk gi klinik ni...then mr.tunang tbe2 ckp ada anak kucing kt tepi jalan..dia adopt..ohhh so sweet!sweet sbb dia mmg suka kucing tp xsangka dia nak adopt..lgpun dia ada alah sket..esoknya dia kata dia jmp lg anak kucing sama kaler...mungkin sibling yg terpisah..jmp dekat2 area tu jgk..then dia adopt jgk...sweet berkali ganda kaboommm (dan macam sinar f.m plak) ;D oke..dah ada 3 babies...

Kenit sebelum :



sumber : SCRATCH

KENIT (now)

DEBAB

DEBOB

kenapa debab & debob?sbb dorang mmg gemok!warf! mcm gedik plak mr tunang ni -.-..sibling bulus ni pun mmg gedik..haih rasa nak geget!debob ni kuat membebel ngan nanges (ngiow la maknanya)...yg abgnya (sbb nmpk besar sket), si debab suka kontrol macho & ngusik adik...hehehe..thats our babies...rasa healing je! :3 miow!

kbai.

END.

No comments:

Labels

Angry (1) Anime (1) Annoying (6) Birthday (2) Cats (4) chilhood (1) Convocation (1) Country (1) disease (1) DIY (1) Drawing (2) Eid (1) Experiences (8) family (1) film (3) Food (2) Friendship (10) Grateful (2) Heartbroken (3) horror (1) Independence (2) Islam (5) Job (2) Life (16) Lone (4) love (14) Makan (2) Manga (1) martial arts (2) Memories (12) MJ (3) Money (1) Music (8) Passionate (7) Patriotisme (1) peace (3) Performing Art (9) Pets (3) Photography (2) poetry (7) Pressure (3) program tv (1) puppet (1) Ramadhan (1) Sad (4) soklan (1) Spiritual (5) Stress (1) theatre (9) Thinking (4) Wish (7) Worry (1) WWF (1)