Thursday, December 22, 2011

# Crazy Huh?

damn....aku skang ngah stress!stress ngn pangai managing director kt tmpt opis bwh ni..actually opis aku kt tngkt ats..xofficial bukak just aku visit tngok apa2 probs ke..kira aku numpang jap la opis bwh..2 companies 1 owner..aku bhgn construction but aku stay jap opis bhgn travel..agak skt hati la melayan flow org tua tu..dan dia pnh kata aku ni defensive! ahhhh am i care?seb bek beliau bukan my boss..

itu satu..yg ni plak soal training..watak sultan diganti baru..okay ngam la sultan tu..aura sultan kot!naek la gak aura teja..hehehe..then mikir plak watak lipo yg diganti jgk..aku leh ngam ke..bila beliau dtg xpela..taim lontar dialog pun ngam la..tp cuma......pangai gila2 dia yg semacam...plg aku menyampah scene lawan..dia mcm kena dadah kot gila dia..melalut hape ntah!rasa nk tampar pun ada..hahaha!tp sbb dia org lama kannn aku sabar jela..aku rasa director pun malas nak amek port..jnj okey berlakon..dah la tension xdpt bunga silat kerambit..dia nk lipo je menang..hamboi!teja ni apa..ececece..marah la plak!pantang anak melayu!ewah over mak!ada smpi satu tahap tu kegeraman kt dlm hati, scene aku tendang dia aku g tendang betul2 tang bontot dia time dia kunun wat pusingan kick (ada aku kesah?)..dia terkejut then cam marah (cam org gila pun ada) then di tendangnya lutut aku..hadeh sabar amy!sabar...=.='

skang ni smpi nk buta aku nengok contoh2 silat guna kerambit la jurus silat apa laa..eyhhhh mstila mak kne belajar...xkan aku biarkan dia makan watak aku!huh!ermmm mcm selfish je aku..tp aku rasa xpun...sbb aku kena jg2 ngan org yg ske overshadow ni..haihhhh




campur ngan bawah ni okay gak




END.

No comments:

Labels

Angry (1) Anime (1) Annoying (6) Birthday (2) Cats (4) chilhood (1) Convocation (1) Country (1) disease (1) DIY (1) Drawing (2) Eid (1) Experiences (8) family (1) film (3) Food (2) Friendship (10) Grateful (2) Heartbroken (3) horror (1) Independence (2) Islam (5) Job (2) Life (16) Lone (4) love (14) Makan (2) Manga (1) martial arts (2) Memories (12) MJ (3) Money (1) Music (8) Passionate (7) Patriotisme (1) peace (3) Performing Art (9) Pets (3) Photography (2) poetry (7) Pressure (3) program tv (1) puppet (1) Ramadhan (1) Sad (4) soklan (1) Spiritual (5) Stress (1) theatre (9) Thinking (4) Wish (7) Worry (1) WWF (1)