Wednesday, March 21, 2012

# A-M-Y

tu dia tu dia tu dia....lama sunggoh xngomel dalam ini tempat...gara2 xda usb jenama nokia punya pasal semua gambar nk story kt sini boleh jadik basi alamatnya..xpela basi pun basila...lgpun xda gadget canggih kan..kenala sedar diri..huuu..kali ni nk post pasal hehehe konsert Evanescene..yup sememangnya sudah lama..tp ada aku kisah?

akhirnya aku dapat jugakla menghadirkan diri dalam konsert penyanyi inspirasi aku ni..agak susah nak mencari fulus tp kenekadan (betol ke aku taip ni?) memecah benteng penghalang..(merepek)..mulanya aku terpaksa pergi seorang sbb mr tunang nk xnk gi..then dia tukar fikiran tp sayang seribu kali sayang tiket paling murah (yg aku beli tu hehehe) sudah kehabisan...tp nsb baik ada seorang lelaki jual tiket utk harga mahal dengan harga murah..pe lagi belila!hahahah tp aku bodoh plak time tu...xmntk tukar dgn tiket aku sbb aku seat blakang mr tunang seat depan...sadis...mr tunang pun ikot sekali dok belakang..xkn nak biar aku sorang2 yg kemetot ni..dan ya mmg kemetot...xnmpk kot...smpi aku tahan sakit jengket kaki nak tngok...satu kemetot pastu rabun jauh pulak..sabar jela..dgn minah2 arab mana ntah kt dpn..urghhh (//) tp dpt jgkla aku tengok beliau selit2 kt rambut minah tu..huh..

aku adalah peminat setia Evanescence...dan yg pasti Amy Lee..bkn Amy Yahaya..sbb itu aku..hahaha fan diri sendiri?ceh..ok dari mula dorang keluarkan album pertama hingga album sekarang semua ada dalam simpanan..smpi ada lagu2 dari Ep dorang (yg ni aku dpt xori) yakni waktu dorang xpopular dan bermain gig saja..dlm konsert tu aku dah tertinggal 3 lagu terawal xsilap aku...gara2 cari tiket mr tunang..huh grrrrr....yg pasti sore Amy sgt2 sedap..bertenaga, high note (mcm biasa laaaa hehe) & lemak berkrim mcm susu cap junjung...sejibik dlm cd...gua xtipu ah..dia main piano pun mmg meremang bulu2 yg ada..kali terakhir aku dengar seorang penyanyi yg menyanyi smpi bulu2 aku kembang selalu ialah Ramli Sarip...supperrr!itulah baru penyanyi yg betul...so bila ada problem dlm line up Evanescence pun dia ttp teruskan perjuangan muziknya...salute!i lebiu Amy from Amy ;p

orait..aku attach sikit je pics sbb xnk la semua aku nempek..mr tunang tggi so dia capturedkan demi aku..eceh poyo!











ok thats me..senyum senget..hehe..:)) next entry akan dipost even dah basi jugak..hahaha..peace!

END.

No comments:

Labels

Angry (1) Anime (1) Annoying (6) Birthday (2) Cats (4) chilhood (1) Convocation (1) Country (1) disease (1) DIY (1) Drawing (2) Eid (1) Experiences (8) family (1) film (3) Food (2) Friendship (10) Grateful (2) Heartbroken (3) horror (1) Independence (2) Islam (5) Job (2) Life (16) Lone (4) love (14) Makan (2) Manga (1) martial arts (2) Memories (12) MJ (3) Money (1) Music (8) Passionate (7) Patriotisme (1) peace (3) Performing Art (9) Pets (3) Photography (2) poetry (7) Pressure (3) program tv (1) puppet (1) Ramadhan (1) Sad (4) soklan (1) Spiritual (5) Stress (1) theatre (9) Thinking (4) Wish (7) Worry (1) WWF (1)